Ropeportaali
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Foorumiroolipelaajien aloituspiste
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kuka mukana?

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
äRCee
Vierailija




Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitimeKe Helmi 01, 2012 5:31 am

Myrkistä olisi ainakin pari tyyppiä mainoksen levityksessä mukana, mutta mites muut sivustot? :)
Takaisin alkuun Siirry alas
Notko
Admin
Notko


Posts : 13
Join date : 23.01.2012
Age : 35
Location : Vantaa

Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitimeKe Helmi 08, 2012 10:36 pm

Elikkäs Kowloonista on ainakin miun lisäksi vielä toinen mukana, koitan kauhiasti värvätä lisää väkeä mutta tuntuu koittaneen hiljainen kausi roolipelirintamalle. : D Mutta kaikki aikanaan, eihän tässä mikään kiirus ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://ropeportaali.palstani.com
Reikyavic




Posts : 1
Join date : 16.02.2012

Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitimeTo Helmi 16, 2012 2:06 pm

Olen Oulun Kaakkurista ja asun paikallisen kirjaston ja koulun vieressä, minkä lisäksi asioin keskustan nuorisoasiainkesuksessa aika usein. Joten saatanpa käydä lätkäisemässä kunkin talon seinään mainosta. Jos saan yhteyttä yhteen vanhaan Rovaniemeläiseen kaveriini niin saatan saada hänet ripustamaan pari mainosta kulmilleen.

Lippu korkealle ja häiritsemään roolipelaavia tuttuja tällä hyvällä asialla niin eiköhän se tästä ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rei
Admin
Rei


Posts : 6
Join date : 24.01.2012

Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitimePe Helmi 17, 2012 3:02 pm

Juu eli minä oon se toinen, josta Notko tuossa mainitsi. Olen sopivasti juuri työharjoittelussa kirjastossa, niin voin ainakin sinne mahdollisesti viedä ilmoituksen seinälle. (: Ja toki muihinkin kirjastoihin voisi viedä, niitä kun täällä Vantaalla piisaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Haapa




Posts : 3
Join date : 04.03.2012

Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitimeSu Maalis 04, 2012 3:04 am

Minäkin voin jelppiä Oulun seutuvilla. Pyörin enimmäkseen keskustassa ja Linnainmaalla, opiskeliljoiden tukikohdassa. Tiedän myös tyyppejä Oulun Cryosta, eli roolipelaamiseen (noin yleisesti) keskittyneestä järjestöstä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Acha

Acha


Posts : 3
Join date : 03.01.2013
Age : 31
Location : Helsinki

Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitimeTo Tammi 03, 2013 9:15 am

Minä Helsingin suunnalta voin olla myös avuksi. Pyörin larppipiireissä fropetuksen lisäksi, sieltä voin vähän yrittää tunnustella :) Mustesoihtu on myös mielellään mukana hankkeessa :)
lahdeteosroolipelit.blogspot.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lahdeteosroolipelit.blogspot.fi/
Sponsored content





Kuka mukana? Empty
ViestiAihe: Vs: Kuka mukana?   Kuka mukana? I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuka mukana?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ropeportaali :: Konkarikenttä :: Yhteistyössä-
Siirry: