Ropeportaali
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Foorumiroolipelaajien aloituspiste
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mukaan mainoksia levittämään

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Cee
Vierailija




Mukaan mainoksia levittämään Empty
ViestiAihe: Mukaan mainoksia levittämään   Mukaan mainoksia levittämään I_icon_minitimeTi Helmi 28, 2012 10:33 am

Heips!
Itse en tällä hetkellä pelaa missään foorumissa, mutta olen pelannut monessa joskus ja olen pelaillut myös muissa roolipeleissä, joissa kirjoitetaan tekstiä, mutta ne eivät ole foorumeita tai chatteja. Löysin linkin Myrkmeren vieraskirjan kautta ja kiinnostuin heti ideasta! Mikäli asia saataisiin järjestettyä, olen valmis jakamaan mainoksia. Pyörin itse Porin läheisyydessä, joten saataisiin tämäkin alue valloitettua. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimmi
Vierailija




Mukaan mainoksia levittämään Empty
ViestiAihe: Minäkin!   Mukaan mainoksia levittämään I_icon_minitimePe Toukokuu 25, 2012 4:29 am

Heippodeippo!

Oi tämä on mahtavaa! Itse se oli täysin sattumaa että vuosia sitten tutustuin tähän foorumiroolipeleihin, ja olen ikionnellinen että niin kävi! ... Mutta kukaan ystävistäni ei tiedä mitä se edes tarkoittaa! Törkeää. On siis todella hienoa että ihmiset levittävät tietoa, jotta myös yhä useammat voivat päästä näin hienon ja luovan harrastuksen pariin. :>

Tahtoisin myös ropeportaaliin ideoimaan ja höpöttämään, sekä duunailemaan mainoksia ja kaikkea! Niin ja tottakai veisin täällä mielelläni muutamallekin paikkakunnalle mainoksia kirjastoihin, kun tulee sen verran pyörittyä niissä. ;>

Niin ja btw, minut löytää Myrkmeren Vanhasta Linnasta nimimerkillä sasha, sekä muutamalta muultakin foorumiroolipeli -sivustolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Notko
Admin
Notko


Posts : 13
Join date : 23.01.2012
Age : 35
Location : Vantaa

Mukaan mainoksia levittämään Empty
ViestiAihe: Vs: Mukaan mainoksia levittämään   Mukaan mainoksia levittämään I_icon_minitimeSu Toukokuu 27, 2012 8:37 am

Tervetuloa karkeloihin Cee ja Mimmi! Tosiaan aika moni varmaan aikoinaan enemmän tai vähemmän sattumalta törmännyt tähän harrastukseen, ja jos oikeasti haluatte, niin mainostus on jo joillakin paikkakunnilla aloitettu, eli voitte tulostaa mainoksia (äRCee käytti näitä http://www.sunpoint.net/~ketunkolo/ropemainoskehykseton3.bmp ) oman mielen mukaan ja laittaa niitä sitten esille kaikkiin mahdollisiin paikkoihin! Smile Myrkmeren kautta tänne onkin löytänyt suurin osa! Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
https://ropeportaali.palstani.com
Nibs




Posts : 10
Join date : 04.09.2012

Mukaan mainoksia levittämään Empty
ViestiAihe: Vs: Mukaan mainoksia levittämään   Mukaan mainoksia levittämään I_icon_minitimeKe Syys 05, 2012 7:26 am

Pääsin vihdoin toimivan skannerin äärelle, joten tässä minun tekemäni mainosversio:
---> i1215.photobucket.com/albums/cc510/KieranTheWolf/Z_Ropet/roolipeliohjelmamainos_A4_v2.png

(Listasin tekemäni muutokset tuonne Ideoita mainokseen-ketjun ensimmäiseen viestiini.)

Pääsin myös toimivan tulostimen äärelle joten voin aloittaa mainosten levittelyn Tampereella.
Huomenna on tiedossa ainakin neljä potentiaalista kohdetta kaupungilla. Smile


Viimeinen muokkaaja, Nibs pvm La Syys 08, 2012 4:23 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Nibs




Posts : 10
Join date : 04.09.2012

Mukaan mainoksia levittämään Empty
ViestiAihe: Vs: Mukaan mainoksia levittämään   Mukaan mainoksia levittämään I_icon_minitimePe Syys 07, 2012 11:26 am

TIEDOKSI:

Olen tähän mennessä vienyt mainoksen seuraaviin paikkoihin Tampereella:

- Keskustan Monitoimitalo
- Tyttöjen Talo
- Toimintakeskus Tilke (Nuorten Päivätoimintakeskus)
- Tammerkosken lukio
- Pääkirjasto Metso

Niin että noihin ei suotta kannata ihan lähiaikoina juosta tarjoamaan. Smile
Osa noista oli meidän äiten ideoita. Meidän mamma ei koskaan petä ideariihensä kanssa. Very Happy

EDIT:
Pääkirjasto julkaisee lasivitriininsä taakse vain teatteri-ilmoituksia ja vastaavia, joten meidän ilmoituksemme päätyi yleisön ilmoitustaululle. No, pysyypähän ainakin siellä potentiaalisesti pidempään ja se on helpompi uudistaa sitten joskus kun se siitä katoaa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mukaan mainoksia levittämään Empty
ViestiAihe: Vs: Mukaan mainoksia levittämään   Mukaan mainoksia levittämään I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mukaan mainoksia levittämään
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ropeportaali :: Konkarikenttä :: Ilmoittautuminen-
Siirry: